Eminim kaç kere “İmkânlarım olsa da şu fikrimi birilerine anlatabilsem” demişsinizdir kendi kendinize. Veya “Harika bir fikrim var, ama kime anlatacağım da beni dinleyecek” diye hayıflanmışsınızdır… Devamını oku →
Eminim kaç kere “İmkânlarım olsa da şu fikrimi birilerine anlatabilsem” demişsinizdir kendi kendinize. Veya “Harika bir fikrim var, ama kime anlatacağım da beni dinleyecek” diye hayıflanmışsınızdır… Devamını oku →
Bugünün dünyasında, herkes için olduğu gibi şirketler için de inovasyon, yenilikçilik, en önemli kavramlardan biri olarak göze çarpıyor. Özellikle üretim yapan firmalar, gerek maliyetlerini düşürmek, gerekse de sahip oldukları iş gücünü etkin şekilde kullanabilmek amacıyla bütçelerinde önemli bir payı, Ar&Ge gibi alanlara ayırıyor. Devamını oku →
İnsan… bir kurumu, mekanik bir yapıdan çıkarır, ona hayat verir ve sürdürülebilir kılar…
Uzun yıllar varlığını sürdürebilen kurumlar, tek bir vücut gibi hareket edip, ortak bir dilde konuşabildikleri için başarılı olabilirler, ancak o zaman müşterileriyle doğru iletişim kurabilir, onlara empati ile yaklaşabilir ve memnuniyetlerini sağlayabilirler. Anadolu Grubu’nu, bu yaklaşımı yıllar önce benimseyen, içselleştiren ve her zaman öncelikle insana yatırım diyen, iki girişimci kurdu, Kamil Yazıcı ve İzzet Özilhan… Devamını oku →
Günümüzde vakıflar, kısa vadeli ve acil gereksinimleri karşılamanın ötesinde, toplumsal kalkınmayı destekleme ve toplumun yaşam koşullarını iyileştirme konularına giderek daha fazla önem veriyorlar. Bu gelişim sürecinde, Anadolu Vakfı’nın misyonu da yaşam kalitesini yükseltecek farklar yaratmak… Devamını oku →